مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-01اجتماعي

اجرای طرح یاری گران زندگی در 60 درصد مدرسه های استان بوشهر


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از طرح های مهم در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی دانش آموزان بوشهری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی موحدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی دانش آموزان طرح اورژانس اجتماعی دانش آموزی فعال می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به حضور شبانه روزی مشاوران و متخصصان در اورژانس اجتماعی، دانش آموزان می توانند مسائل و مشکلات خود را مطرح و مشاوره و راهنمایی لازم را دریافت کنند.

وی بابیان اینکه طرح اورژانس اجتماعی دانش آموزان با اعتبار 150 میلیون تومان اعتبار راه اندازی می شود افزود: هدف از اجرای طرح اورژانس اجتماعی دانش آموزی ظرفیت سازی برای مداخلات روانی به موقع و مؤثر در فوریت های روانی- اجتماعی، رفتارهای پرخطر ، ورود سریع، کنترل و کاهش عوامل مخاطره آمیز دانش آموزان و افزایش آمادگی مدارس برای واکنش سریع است.

موحدی ادامه داد: طرح یاری گران زندگی در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی از دیگر طرح های مهم این حوزه است.

وی تصریح کرد: طرح یاری گران زندگی در 60 درصد مدرسه های استان بوشهر با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر اجرا می شود که با اجرای این طرح به دنبال هدایت دانش آموزان به سمت کاهش تمایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح یاری گران زندگی در 60 درصد مدرسه های استان بوشهر

اجرای طرح یاری گران زندگی در 60 درصد مدرسه های استان بوشهر