مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-01سياسي

از «پنجه بوکس» تا لباس آخوندی؛ متفاوت ترین کارآفرین ایران را بشناسید


حجت الاسلام محمدمهدی کرمی چمه، طلبه جوان کرمانشاهی توانسته یکی از بزرگترین مزارع بوقلمون کشور را راه اندازی کند، جوانی که باز هم مسئولین کرمانشاه با او بدرفتاری کردند تا سرمایه و ایده او به یک استان دیگر برود.

- خبرگزاری فارس-کرمانشاه-شکیبا کولیوند: گاه دست سرنوشت آدمی را وارد مسیر جدیدی می کنند که نه تنها می تواند زندگی خود را تغییر دهد بلکه واسطه ای می شود برای این که زندگی بسیاری افراد دیگر را تغییر دهد.

حجت الاسلام محمدمهدی کرمی چمه ، طلبه جوان کرمانشاهی و 33 ساله است که مسیر زندگی اش در ابتدا با شروع پیشگیری از آسیب های اجتماعی در یکی از محلات آسیبی کرمانشاه پیش رفت و این جرقه ای برای ورودش به بحث کارآفرینی شد.

در ادامه صحبت های جذاب این روحانی کارآفرین و نحوه ورودش به این عرصه را می خوانید.

فارس: حاج آقا، آنطور که شنیدم پیش از ملبس شدن، جوانی شلوغی بودید!، چه شد روحانی شدید؟ حجت الاسلام کرمی چمه: [با خنده] چند محله در کشور هستند که ازلحاظ بزه و خلافکاری رتبه اول را دارند.

در یکی از محله های کرمانشاه بودم که یک روز به خودم آمدم و به سبب نان حلالی که پدرم به ما داده بود و رفیق خوبی که داشتم، به جای اینکه از خودم فرار کنم و به شهری دیگر بروم با امین دوستم به مسجد رفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «پنجه بوکس» تا لباس آخوندی؛ متفاوت ترین کارآفرین ایران را بشناسید

از «پنجه بوکس» تا لباس آخوندی؛ متفاوت ترین کارآفرین ایران را بشناسید