مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-01سياسي

شروط مجلس برای بخشودگی جرایم بیمه کارفرمایان


نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف که نیروی انسانی کارگاه خود را در طول یکساله گذشته حفظ کرده اند، از بخشودگی جرایم مربوط به بیمه تامین اجتماعی برخوردار شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) و در ادامه بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 1400، بندهای الحاقی 3 و 4 تبصره 5 ماده واحده لایحه بودجه را تصویب کردند.

طبق بند الحاقی 3، سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی مکلفند در چارچوب ماده 8 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی، مقدمات لازم اعم از انجام امور کارگزاری، ابلاغ قرارداد همسان واگذاری، صدور موافقتنامه و سایر زیرساخت های مورد نیاز برای واگذاری مطالبات قراردادی( فاکتورینگ) تا سقف صد هزار میلیارد ریال را فراهم نمایند.

سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی موظفند گزارش عملکرد این بند را به صورت سه ماهه به کمیسیون های برنامه و بودجه و محاسبات و اقتصادی مجلس شورای اسلامی ارسال نماید.

بر اساس بند الحاقی 4 این تبصره، کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف که حداقل به مدت یکسال از زمان تقسیط نسبت به حفظ یا افزایش اشتغال نیروی انسانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروط مجلس برای بخشودگی جرایم بیمه کارفرمایان

شروط مجلس برای بخشودگی جرایم بیمه کارفرمایان