مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-01سياسي

آمریکا به استرداد اموال صداوسیما موظف شد


روابط عمومی سازمان صداوسیما دقایقی قبل اعلام کرد، دیوان داوری دعاوی ایران ـ آمریکا مستقر در لاهه هلند، دولت آمریکا را به استرداد اموال رسانه ملی یا پرداخت مابه ازای آن به ارزش تقریبی یک میلیون و 300 هزار دلار محکوم کرده است؛ حکمی که قطعی است و به زودی اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در خبر اعلام شده توسط روابط عمومی صداوسیما آمده است: معاونت حقوقی و امور مجلس صداوسیما با پیگیری­ های مستمر، ارائه مستندات، دفاعیات، لوایح متقن و بهره ­گیری از حقوق­دانان و کارشناسان مجرب، با همکاری مرکز امور حقوقی بین ­المللی ریاست جمهوری موفق شد از هیات عمومی دیوان داوری متشکل از 9 قاضی رسیدگی کننده، رأی محکومیت قطعی دولت آمریکا را بگیرد.

طرح دعوی صداوسیما علیه دولت آمریکا به استرداد تعدادی از ادوات موسیقی بازمی گردد که دیوان داوری ایران و آمریکا پس از بررسی موضوع در یک بازه زمانی طولانی، رأی به محکومیت دولت آمریکا صادر کرد.

تجهیزات یادشده توسط یکی از کارمندان سابق نمایندگی رادیو و تلویزیون ایران در نیویورک برای سازمان خریداری شده بود که دولت آمریکا مانع از انتقال آن ­ها به ایران شد.

رأی بدوی دیوان شامل موضوعات متعدد و بالغ بر 691 صفحه، سال گذشته (بیستم اسفند 1398) صادر شد، ولی با اعتراض طرفین به برخی مفاد آن، اخیراً این رأی به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به استرداد اموال صداوسیما موظف شد

آمریکا به استرداد اموال صداوسیما موظف شد