مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-01سياسي

پلیس با اقتدار در مقابل اشرار و هنجارشکنان خواهد ایستاد


فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: پلیس در مقابل اشرار و هنجارشکنان خواهد ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ دلاور القاصی مهر ظهر امروز دوشنبه در مراسم تشییع پیکر سروان سید روح الله باصره و سرباز وظیفه سید مهدی دیرکوند و در شهرستان دره شهر اظهار کرد: شهادت مظلومانه مدافعان امنیت ایران اسلامی در شهرستان دره شهر، سند دیگری از جنایات ضدانسانی و ضداسلامی اشرار کور دل و خائنان به میهن عزیزمان است.

وی گفت: خبر جانسوز شهادت مدافعان وطن، شهید سروان سیدروح الله باسره و سرباز محمد مهدی دیرکوند از فرزندان غیور و شجاع انتظامی دره شهر به دست اشرار کور دل موجب تأثر و تألم اقشار مختلف جامعه شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: شهدای عزیز ما در راستای حفظ و حراست از تمامیت ارضی کشور و تأمین امنیت و آرامش مردم عزیزمان با خون پاک خود در برابر تهدید کنندگان امنیت ایستاد و به فضل شهادت نائل آمد.

سرهنگ دلاور القاصی مهر افزود: شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه ای دیگر بخشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس با اقتدار در مقابل اشرار و هنجارشکنان خواهد ایستاد

پلیس با اقتدار در مقابل اشرار و هنجارشکنان خواهد ایستاد