مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-01سياسي

سخنان رهبر معظم انقلاب در 17ربیع برای ما یک عیدی شیرین بود


سفیر جمهوری آذربایجان در ایران به سخنان مقام معظم رهبری در 17 ربیع اشاره کرد و گفت: این سخنان برای ما یک عیدی شیرین و ارزشمند بود و در مطبوعات آذربایجان آن را بازنشر دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بنیاد حسین اف پیش از ظهر دوشنبه در همایش بین المللی قره باغ 17 ربیع که در قم برگزار شد، به مناقشه قره باغ و اشغال آن اشاره کرد و گفت: مردم آذربایجان کمک های ایران چه در جنگ اول و چه در جنگ 44 روزه را فراموش نمی کنند.

وی با اشاره به کمک های نظامی و انسان دوستانه ایران افزود: جمهوری اسلامی ایران با برپایی شهرک های چادری به آوارگان و جنگ زدگان قره باغ کمک کرد.

سفیر جمهوری آذربایجان در ایران خود را از قربانیان این جنگ ها دانست و گفت: در شهر اجدادی من یعنی ایروان، حوزه علمیه ای وجود داشت و حوزه های علمیه به شهرهای آذربایجان، این اعتقاد را داده بودند که باید ایستاد و دفاع کرد.

حسین اف با اشاره به حکومت و رهبری حیدر علی اف گفت: در راستای روابط با دیگر کشورها، روابط سیاسی و اقتصادی با ایران در حال توسعه است.

وی افزود: در چند در جنگ 44 روزه با رهبری الهام علی اف توانستیم 12 هزار کیلومتر مربع را آزاد کنیم و 5 هزار کیلومتر هم با بیانیه صلح آزاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان رهبر معظم انقلاب در 17ربیع برای ما یک عیدی شیرین بود

سخنان رهبر معظم انقلاب در 17ربیع برای ما یک عیدی شیرین بود