مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-01اقتصادي

1822طرح سرمایه گذاری در روستاهای زنجان ایجاد می شود


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: تعداد یک هزار و 822 طرح سرمایه گذاری با مشارکت جوامع محلی در سطح روستاهای استان زنجان ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا خواجه ای به برنامه توسعه اقتصادی، اشتغالزایی و طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی استان زنجان اشاره کرد و گفت: این برنامه و طرح که به صورت پایلوت کشوری در سطح تمام منظومه های استان 17 بخش از سال 97 در استان شروع شده بود پس از طی مراحل مطالعه و بررسی های کارشناسی کارگروه ها و کمیته های مرتبط، به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان رسید.

وی اظهار کرد: در قالب این برنامه تعداد یک هزار و 822 طرح سرمایه گذاری با مشارکت جوامع محلی در سطح روستاهای استان ایجاد می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: از این تعداد 175 طرح قابلیت برندینگ و 378 طرح دارای مشخصه کارآفرینی خواهد بود و برای هفت هزار و 94 نفر زمینه ایجاد اشتغال فراهم می شود.

خواجه ای با بیان اینکه تعداد 956 پروژه عمرانی دارای اولویت برای سال های اول و دوم اجرای طرح پیش بینی شده است، ابراز داشت: این طرح به لحاظ جایگاه طرح فرا دست طرح هادی روستایی و طرح های دیگر در سطح منظومه قلمداد می گردد.

وی افزود: برنامه توسعه اقتصادی، اشتغالزایی و طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی استان به منظور توسعه پایدار سک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1822طرح سرمایه گذاری در روستاهای زنجان ایجاد می شود

1822طرح سرمایه گذاری در روستاهای زنجان ایجاد می شود