مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-01سياسي

قرآن محکم ترین سنگر در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است


معاون هماهنگ کننده ارتش با تأکید بر لزوم بهره گیری از آموزه های دینی و داشتن علم، دانش، بصیرت و دشمن شناسی، گفت: قرآن بزرگترین و محکم ترین سنگر در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح قرآنی تنویر ستاد ارتش که امروز در سالن همایش ولایت این ستاد برگزار شد،گفت: این گونه برنامه های مستمر به همراه برنامه ریزی منظم و خوب در اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش بسیار ارزشمند است و انسان از این استمرار اثربخش لذت می برد و امیدواریم این روند همین طور پیش برود و ادامه داشته باشد.

وی افزود: توصیه می کنم که به دنبال اثربخشی موارد قرآنی در جامعه و در سطح ارتش نیز باشیم؛ چرا که بزرگترین و محکم ترین سنگر ما در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن در این مقطع زمانی قرآن است؛ اگر ما با اعتقاد به آموزه های دینی و داشتن علم، دانش، بصیرت و دشمن شناسی از این آموزه ها استفاده کنیم، سنگرمان محکم است و موفق خواهیم شد.

معاون هماهنگ کننده ارتش خاطرنشان کرد: عزیزانی که در این مسابقات شرکت می کنند، باید الگو و نمونه باشند و با ارزیابی خودمان بینیم که اثربخشی این آموزه ها در سبک زندگی، فعالیت های روزانه، رفتار و بصیرتمان چگونه است؛ چراکه ما اگر خودمان را مهک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن محکم ترین سنگر در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است

قرآن محکم ترین سنگر در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است