مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-01سياسي

نماینده مجلس: سفر احمدی نژاد به سی سخت چه دردی از مردم دوا می کند؟


محمود احمدی نژاد صبح امروز- دوشنبه 11 اسفندماه - برای بازدید از مناطق زلزله زده سی سخت به این شهر در استان کهگیلویه و بویر احمد سفر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، رییس دولت نهم و دهم جمهوری اسلامی ایران در حالی به این شهرستان سفر کرده که موج چهارم کرونا در بیشتر استان ها از جمله استان کهگیلویه و بویر احمد آغاز شده و اغلب شهرستان های کشور درگیر کرونای انگلیسی هستند.

از سوی دیگر ازدحام مردمی که گرفتار مشکلات زیادی هستند می تواند موجب همه گیری دوباره این ویروس و تبدیل وضعیت این شهرستان به قرمز شود.

مردمی که در این روزهای سرد و برفی با بی خانمانی ناشی از زلزله اخیر دست و پنجه نرم می کنند حال باید به خاطر سفرهای غیر ضرروی برخی از مسئولان وقت و سابق مصیبت کرونای انگلیسی را نیز تجربه کنند.

برخی از نمایندگان سابق مجلس از جمله ستار هدایت خواه هم در نشست مجازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سفر ” احمدی نژاد” به شهر سی سخت واکنش نشان داد.

این نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس در واکنش به سفر احمدی نژاد به سی سخت به یک رسانه محلی گفت: فکر نمی کنم احمدی نژاد، امکانات و اختیارات دولتی و حاکمیتی داشته باشد.

اگر امکانات مردمی در اختیار دارد که به کمک مردم سی سخت بیاید خوب است، اما اگر غیر از این باشد ، سفر او به سی سخت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: سفر احمدی نژاد به سی سخت چه دردی از مردم دوا می کند؟

نماینده مجلس: سفر احمدی نژاد به سی سخت چه دردی از مردم دوا می کند؟