مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:502021-03-01بين الملل

درخواست متحدان امارات از بایدن برای حمایت از تجزیه یمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عیدروس الزبیدی رییس شورای انتقالی جنوب در یمن که مورد حمایت امارات عربی متحده است در گفتگو با روزنامه انگلیسی گاردین ، - رییس شورای انتقالی جنوب یمن که تحت حمایت امارات است، از دولت جدید ایالات متحده خواست از تجزیه یمن حمایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عیدروس الزبیدی رییس شورای انتقالی جنوب در یمن که مورد حمایت امارات عربی متحده است در گفتگو با روزنامه انگلیسی گاردین ، خواستار حمایت جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده آمریکا از تجزیه یمن شد.

الزبیدی در این گفتگو با مطرح کردن این استدلال که بریتانیا در هنگام برگزاری همه پرسی برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا)، به کشور های عضو اتحادیه اروپا اجازه مشارکت در این همه پرسی را نداد، مدعی شد که همه پرسی جدایی جنوب یمن از شمال این کشور از حمایت 90 درصدی ساکنان بخش جنوبی برخوردار خواهد بود و این همه پرسی باید منحصراً در بخش جنوبی برگزار شود و ساکنان شمال یمن نباید در آن مشارکت داده شوند.

شورای انتقالی جنوب گروهی سیاسی-شبه نظامی است که در یازدهم می 2017 تحت حمایت امارات در جنوب یمن تأسیس شد و ریاست این شورا را همانطور که اشاره شد، عیدروس الزبیدی بر عهده دارد؛ الزبیدی فعال سیاسی در تحرکات جنوب یمن است که پیشتر، پست استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست متحدان امارات از بایدن برای حمایت از تجزیه یمن

درخواست متحدان امارات از بایدن برای حمایت از تجزیه یمن