مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-01پزشكي

شناسایی 12 مورد مشکوک به کرونای انگلیسی در فارس


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد که تاکنون 12 مورد مشکوک کرونای انگلیسی در فارس شناسایی شده است.

- ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد که تاکنون 12 مورد مشکوک کرونای انگلیسی در فارس شناسایی شده است.

دکتر عبدالرسول همتی در گفت وگو با ایسنا، گفت: از زمان اعلام رسمی مشاهده کرونای جهش یافته، موسوم به نوع انگلیسی در کشور، 12 مورد مشکوک ابتلا به این گونه، در هفت شهرستان استان فارس شناسایی شده است.

همتی اضافه کرد: موارد شناسایی شده مربوط به شهرستان های کازرون، مرودشت، لارستان، فسا، شیراز، قائمیه و زرین دشت بوده که پس از تهیه نمونه و ارسال آن به انستیتو پاستور در تهران، این مرجع رسمی تاکنون 4 مورد مثبت قطعی را تایید و گزارش کرده است.

او با اشاره به اینکه تعداد نمونه های ارسال به انستیتو پاستور، از سراسر کشور زیاد است و همچنان منتظر اعلام نظر قطعی آن انستیتو هستیم، آلوده شدن شمار زیادی از شهروندان استان فارس به این گونه از ویروس کرونا را محتمل دانست و افزود: در حال حاضر شهرستان های پاسارگاد، لامرد، گراش، خنج و مهر در وضعیت نارنجی قرار دارند و از 31 شهرستان باقیمانده، 21 شهرستان در وضعیت زرد و 10 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 12 مورد مشکوک به کرونای انگلیسی در فارس

شناسایی 12 مورد مشکوک به کرونای انگلیسی در فارس