مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-01فرهنگي

فیلم عنکبوت مقام سوم جشنواره رسانه ای ابوذر کرمانشاه را کسب کرد


فیلم عنکبوت در قالب فیلم کوتاه مقام سوم چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمانشاه را کسب کرد.

- بنیامین ایثاری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فیلم عنکبوت در میان آثار ارسال شده به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمانشاه در قالب فیلم کوتاه مقام سوم را کسب کرد.

وی با بیان اینکه فیلم عنکبوت آماده پخش و ارسال به جشنواره های دیگر است، افزود: با توجه به سبک نگارش فیلمنامه و کارگردانی این اثر، این فیلم می تواند از گزینه های مورد نظر داوران و منتقدین در جشنواره های آینده باشد.

نویسنده و کارگردان کرمانشاهی فیلم عنکبوت با اشاره به دلیل نامگذاری این فیلم گفت: دلیل انتخاب این اسم ویژگی کاراکتر داستان یعنی مردی است که برای شکار طعمه مشغول به در هم تنیدن تار از ماسک های احتکار شده است، اما خود او طعمه تارهای در هم تنیده می شود.

وی افزود: ایده اولیه فیلم عنکبوت از آیه 41 سوره عنکبوت است که می فرماید، داستان کسانی که خدا را فراموش کرده و غیر خدا را به سرپرستی برگرفتند، مانند خانه ای است که عنکبوت بنیاد کند و اگر بدانند سست ترین بنا، خانه عنکبوت است.

ایثاری با اشاره به خلاصه داستان فیلم عنکبوت بیان کرد: در این فیلم مردی را می بینیم که دست به احتکار ماسک زده و پس از مرگ همسر و فرزندش بر اثر ابتلاء به بیماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم عنکبوت مقام سوم جشنواره رسانه ای ابوذر کرمانشاه را کسب کرد

فیلم عنکبوت مقام سوم جشنواره رسانه ای ابوذر کرمانشاه را کسب کرد