مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-01بين الملل

چین روند استقرار نیروهای هسته ای با دوامتر را تسریع کرده است


به گفته یک کارشناس آمریکایی که تصاویر ماهواره ای مربوط به ساخت و ساز اخیر در یک حوزه تمرینات موشکی چین را تحلیل کرده، به نظر می رسد این کشور با سرعت بیشتری در حال رفتن به سمت قابلیت پرتاب موشکهای هسته ای جدیدتر خود از سیلوهای زیرزمینی است که احتمالا هدف .

- به گفته یک کارشناس آمریکایی که تصاویر ماهواره ای مربوط به ساخت و ساز اخیر در یک حوزه تمرینات موشکی چین را تحلیل کرده، به نظر می رسد این کشور با سرعت بیشتری در حال رفتن به سمت قابلیت پرتاب موشکهای هسته ای جدیدتر خود از سیلوهای زیرزمینی است که احتمالا هدف از آن بهبود قابلیت این کشور برای پاسخ سریع به یک حمله هسته ای است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، هانس کریستنسن، از ناظران قدیمی حوزه قوای هسته ای آمریکا، روسیه و چین اظهار کرد، تصاویر حاکی از آن هستند که چین به دنبال مقابله با آنچه که تهدید فزاینده از سوی آمریکا در نظر می گیرد، است.

در سالهای اخیر آمریکا مدرنیزه سازی هسته ای چین را به عنوان توجیهی کلیدی در قبال سرمایه گذاری صدها میلیارد دلاری در عرض دو دهه آینده در ساخت یک زرادخانه هسته ای کاملا جدید آمریکایی مطرح کرده است.

نشانی از این که آمریکا و چین به سمت یک درگیری مسلحانه میروند وجود ندارد چه برسد به اینکه به سمت یک جنگ هسته ای بروند اما گزارش کری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین روند استقرار نیروهای هسته ای با دوامتر را تسریع کرده است

چین روند استقرار نیروهای هسته ای با دوامتر را تسریع کرده است