مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-01اجتماعي

استفاده از ظرفیت معرفتی دانش آموزان باید استمرار داشته باشد


حضور 34 هزار دانش آموز در اردوی مجازی راهیان نور نشان از ظرفیت بالای معرفتی آنها دارد و استفاده از این ظرفیت باید استمرار داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتحصیل و آینده دانش آموزان سبب نگرانی خانواده ها شده بود آموزش و پرورش توانست امید به تحصیل را زنده نگهددارد.

این مسئول ابراز کرد: بعد روانی و آرامش خاطری که آموزش و پرورش در این ایام قریب به یک سال ایجاد کرد بیشتر از بعد عملی بود و در زمانیکه فشار و تنگنا بیشتر می شد خوشبختانه آموزش و پرورش از این آزمون بسیار سخت سربلند بیرون آمده است وی ضمن تقدیر از تعامل آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان و دانش آموزی اذعان کرد: تعامل موجود بین آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان نشان داد که بیشتر فرهنگیان ما بسیجی هستند چرا که مفهوم و معنا بسیج چیزی جز دغدغه مندی برای نظام و انقلاب نیست.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: این انقلاب توسط مردم بسیجی به پیروزی رسید و توسط مردم بسیجی که در واقع آحاد مردم هستند استمرار پیدا کرد و هم اکنون نیز توسط مردم در جامعه حفظ می شود چرا که بسیج متعلق به قشر یا قومی خاص نیست بلکه متعلق به تمام افرادی است که دغدغه و سربلندی نظام مقدس را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت معرفتی دانش آموزان باید استمرار داشته باشد

استفاده از ظرفیت معرفتی دانش آموزان باید استمرار داشته باشد