مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-01اجتماعي

نخستین کنفران تنوع زیستی در فارس برگزار می شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس اعلام کرد که نخستین کنفرانس تنوع زیستی همزمان با روز جهانی حیات وحش، در بستر اسکای روم و به شکل مجازی، در فارس برگزار خواهد شد.

- حمید ظهرابی با بیان اینکه نخستین نخستین کنفرانس تنوع زیستی فارس، با همکاری دانشگاه شیراز برگزار می شود، گفت: زمان برگزاری این کنفرانس، روزهای دوازدهم و سیزدهم اسفند تعیین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی محیط زیست فارس، ظهرابی با یادآوری اینکه در این کنفرانس، اولین جایزه مرحوم دکتر ولوی نیز اعطا خواهد شد، گفت: پیشتر و با اعلام فراخوان، مقالات این کنفرانس جمع آوری شده و برگزیدگان این دوره هم از سوی هیئت داوران مشخص شده اند.

ظهرابی گفت: تنوع ژنتیکی، گونه ای، اکوسیستمی، تنوع زیستی تالاب ها، گونه های بومزاد، گونه های بیگانه، خدمات تنوع زیستی، چالش ها و تهدیدها، مناطق چهار گانه تحت مدیریت، تنوع زیستی و تغییرات اقلیمی، تنوع زیستی و آموزش، تنوع زیستی و فرهنگ محلی، تنوع زیستی و ادبیات، تنوع زیستی و هنر، تنوع زیستی و کرونا، تنوع زیستی و بهره برداری پایدار و همچنین تنوع زیستی و سمن ها از محورهای این کنفرانس است.

او گفت:​ در این کنفرانس، دکتر احمدرضا لاهیجان زاده، معاون محیط زیست دریایی و تالاب ها و محمد مدادی مدیرکل دفتر موزه ملی، تاریخ طبیعی و ذخای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنفران تنوع زیستی در فارس برگزار می شود

نخستین کنفران تنوع زیستی در فارس برگزار می شود