مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-01سياسي

لزوم مراقبت از منطقه در مقابل وهابیت و گروه های تروریستی و تکفیری


مراقب باشید تا این منطقه به کانون وهابیت وگروه های تروریستی و تکفیری مبدّل نگردد چنانچه وهابیون سال ها است در این منطقه حساس سرمایه گذاری کرده اند.

- قم- یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: مراقب باشید تا این منطقه به کانون وهابیت وگروه های تروریستی و تکفیری مبدّل نگردد چنانچه وهابیون سال ها است در این منطقه حساس سرمایه گذاری کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همایش بین المللی قره باغ 17 ربیع ، پیش از ظهر دوشنبه از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار گردید.

آیت الله سبحانی از مراجع تقلید شیعیان نیز پیامی به این همایش بین المللی ارسال کردند که متن آن به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم سرزمین های اسلامی در قرون اخیر شاهد جریانات گوناگونی بوده که موجب تجزیه کشورهای اسلامی شده و برخی منتهی به اشغال توسط کشورهای غیراسلامی شده است.

سرزمین آذربایجان همواره مهد تشیّع بوده و عالمان جلیل القدری را در دامن خود پرورش داده است از جمله می توان به بزرگانی همچون: مرحوم میرزا مجتهد قره باغی، مرحوم زین العابدین شیروانی، مرحوم عبدالحسین لنکرانی، مرحوم بادکوبه ای و مرحوم میرزا مهدی نخجوانی و دیگران اشاره نمود.

جمهوری اسلامی از اولین روزهایی که مرزهای شوروی سابق به سوی ایران گشوده شد همواره در کنار مردم آذربایجان بوده و از تعاملات فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مراقبت از منطقه در مقابل وهابیت و گروه های تروریستی و تکفیری

لزوم مراقبت از منطقه در مقابل وهابیت و گروه های تروریستی و تکفیری