مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-01اقتصادي

99.9 درصد از جمعیت شهری البرز از گاز برخوردار هستند


مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: آسارا تنها شهر استان البرز است که عملیات گازرسانی آن انجام نشده و اغلب روستاهایی که از این نعمت برخوردار نشده اند در منطقه چالوس و ارتفاعات طالقان قرار دارند.

- ایسنا/البرز مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: آسارا تنها شهر استان البرز است که عملیات گازرسانی آن انجام نشده و اغلب روستاهایی که از این نعمت برخوردار نشده اند در منطقه چالوس و ارتفاعات طالقان قرار دارند.

حسین تقی نژاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تعداد مشترکان گاز استان اظهار کرد: در حال حاضر 894 هزار و 264 مشترک از خدمات شرکت گاز البرز استفاده می کنند که 19 هزار و 572 مورد از آنها از ابتدای سال تا کنون اضافه شده اند.

وی در ادامه به تعداد انشعابات استان هم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 278 هزار و 339 انشعاب در استان وجود دارد که دو هزار و 214 مورد از آنها امسال ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه علی رغم محدودیت های ناشی از اعمال تحریم ها و گرانی تجهیزات عملیات شبکه گذاری در مناطق مختلف استان ادامه دارد، توضیح داد: تا کنون در مجموع 6 هزار و 505 کیلومتر شبکه گذاری در استان اجرا شده که 142 کیلومتر آن مربوط به 8 ماه ابتدای امسال است.

تقی نژاد با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به مناطق فاقد گاز استان در حال انجام است، گفت: تا کنون 16 شهر و 159 روستای است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99.9 درصد از جمعیت شهری البرز از گاز برخوردار هستند

99.9 درصد از جمعیت شهری البرز از گاز برخوردار هستند