مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-01اجتماعي

مجازات حبس برای رانندگان خودروهای با پلاک های مخدوش


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از مجازات حبس و تشدید برخورد با رانندگان وسایل نقلیه دارای پلاک مخدوش خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از مجازات حبس و تشدید برخورد با رانندگان وسایل نقلیه دارای پلاک مخدوش خبر داد.

سرهنگ محمدباقر سلگی در این رابطه، با بیان اینکه دستکاری و مخدوش کردن پلاک وسایل نقلیه اعم از خودرویی و موتوری جرم است، از اجرای طرح تشدید برخورد با خودرو های پلاک مخدوش در سطح شهرستان ملایر خبر داد و گفت: تعداد معدودی از رانندگان به منظور فرار از تخلفات ارتکابی و اعمال جریمه توسط مأموران راهنمایی و رانندگی، اقدام به مخدوش کردن پلاک وسیله نقلیه خود می کنند.

وی با بیان اینکه این امر نه تنها به عنوان تخلف بلکه به مثابه جرم تلقی و مرتکب نیز تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد، ادامه داد: در واقع مخدوش کردن پلاک نشان می دهد که راننده قصد انجام تخلفی خاص با خودروی در اختیار را دارد که این تخلف می تواند در حوزه رانندگی یا خارج از آن باشد.

سلگی با اشاره به اینکه هر گونه تغییر شکل ظاهری پلاک خودرو یا دستکاری آن را از جمله مصادیق مخدوش کردن پلاک است، افزود: مجازات های قانونی درنظر گرفته شده برای این اقدام شامل توقیف وسیله نقلیه، اعمال قانون به علت اقدام به اعمال مجرمانه همچنین حبس از شش ماه تا یک سال تعیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات حبس برای رانندگان خودروهای با پلاک های مخدوش

مجازات حبس برای رانندگان خودروهای با پلاک های مخدوش