مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-01اقتصادي

از آشفته بازار قیمت کالاها تا نابودی قدرت خرید مردم


بهای کالاها در نوروز امسال تفاوت زیادی با سال ها گذشته دارد و این تنها مربوط به گرانی اجناس نیست، بلکه یک کالا در یک مغازه به دلیل تفاوت در زمان تولید قیمت های گوناگونی روی آن درج شده و توانایی خرید را از مردم گرفته است.

- ایسنا/کردستان بهای کالاها در نوروز امسال تفاوت زیادی با سال ها گذشته دارد و این تنها مربوط به گرانی اجناس نیست، بلکه یک کالا در یک مغازه به دلیل تفاوت در زمان تولید قیمت های گوناگونی روی آن درج شده و توانایی خرید را از مردم گرفته است.

قیمت کالاهای از اساسی و غیراساسی در روزهای منتهی به سال جدید یکی از صحبت های گرم محافل مردم است اما امسال به سبب شرایط ویژه اقتصادی کشور و تورم نقطه به نقطه بالای 50 درصد در ماه اسفند موجب شده تا قیمت کالاها و اجناس اعم از برنج و قند و چایی تا لبنیات و خوراکی و شوینده ها به صورت روزانه تغییر کند.

جمشید یکی از سوپرمارکت دارهای شهرک بهاران سنندج است؛ می گوید که در سال گذشته هیچ وقت مغازه خالی از خریدار نبوده ولی اکنون بیشتر وقت خود را تنهایی در سوپرمارکت می گذراند و مشتری هایش تنها به دلیل نداشتن قدرت خرید کمتر به سراغ اجناسش می آیند.

وی می افزاید که افراد زیادی اکنون برنج و سایر کالاهای اساسی را به صورت یک کیلو و نیم کیلو خریداری می کنند و با این اوصاف نیز توانایی پرداخت هزینه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آشفته بازار قیمت کالاها تا نابودی قدرت خرید مردم

از آشفته بازار قیمت کالاها تا نابودی قدرت خرید مردم