مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-01سياسي

سپاه باید میدان فوران تفکر باشد/ حرکت ما براساس آگاهی است


فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه آرمان ها و اندیشه های ظاهرشده در دهه های اول سپاه باید مداوم به نسل های بعد انتقال یابد، گفت: سپاه باید میدان فوران تفکر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در پانزدهمین جشنواره پاسداران اهل قلم از تلاشگران عرصه کتاب به عنوان پرچمداران آگاهی نام برد و گفت: هویت اصلی و وسعت شخصیت هر انسانی به بلندای اندیشه او است به همین دلیل مروجان علم و معرفت هرگز نمی میرند و مداد علما مثل خون شهدا حیات بخش و الهام آفرین است.

وی افزود : جامعه ای بلند و رفیع است که از سپهر پرستاره ی اندیشه ها و اندیشمندان برخوردار باشد و وسعت یک ملت هم به میزان باورها و داشته های او است.

فرماند کل سپاه از علما و اندیشمندان به عنوان چراغ هدایت نام برد و گفت: آگاهی حیات انسانی، اصل وجود انسان و از بین برنده جهل است و جامعه ای که بیدار نیست ساکن و اسیر بوده و محکوم به مرگ است؛ حیات نباتی برای ملتی است که از عقل و بصر خود استفاده نمی کنند.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: تمدن ها نتیجه درخشش دانشمندان و اندیشمندان وارسته هستند و عصر طلایی اسلام زمانی است که امثال ابن سینا، رازی و خوارزمی جهان اسلام را به نور فهم مزین کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه باید میدان فوران تفکر باشد/ حرکت ما براساس آگاهی است

سپاه باید میدان فوران تفکر باشد/ حرکت ما براساس آگاهی است