مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-01سياسي

جذب نیروی انسانی با تاکید بر مهندسی فرهنگی زمینه ساز تحقق طرح تحول آموزش وپرورش


جذب نیروی انسانی کارآمد در نظام تعلیم و تربیت با تاکید بر مهندسی فرهنگی از بسترهای مهم تحقق طرح تحول در نظام آموزش و پرورش است .

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه گفت: جذب نیروی انسانی کارآمد در نظام تعلیم و تربیت با تاکید بر مهندسی فرهنگی از بسترهای مهم تحقق طرح تحول در نظام آموزش و پرورش است .

علی میرزایی امروز یازدهم اسفندماه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوه که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، افزود: بزرگترین و دشوارترین موضوعی که انسان با آن روبروست تعلیم و تربیت است که عامل اصلی رشد و توسعه و ارتقاء استاندارد زندگی است.

وی گفت: اصلی ترین موضوع در تعلیم و تربیت هم در حوزه های پرورشی و فرهنگی است و مهمترین موضوع مد نظر این معاونت مسئله کیفیت بخشی به نظام تعلیم و تربیت و ایجاد انگیزه و تعالی بخشی است.

میرزایی به ضعف در کار تیمی و گروهی در حوزه فرهنگی پرداخت و گفت: سطح هوش و ضریب هوشی دانش آموزان ساوجی بسیار بالاست و میزان قبولی در آزمون سراسری و استعدادهای درخشان دلیلی بر این مدعاست، پس باید این استعدادها را شکوفا کرد و شکوفایی استعدادها نیازمند تامین زیرساخت و کار تیمی و گروهی است.

وی ارتقای سرانه فضای آموزشی در ساوه را مورد تاکید قرار داد و افزود: ساوه با دارا بودن بزرگترین شهر صنعتی کشور و به عنوان دومین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب نیروی انسانی با تاکید بر مهندسی فرهنگی زمینه ساز تحقق طرح تحول آموزش وپرورش

جذب نیروی انسانی با تاکید بر مهندسی فرهنگی زمینه ساز تحقق طرح تحول آموزش وپرورش