مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-01فرهنگي

«خندوانه» نوروز 1400 برنامه دارد


مدیر شبکه نسیم از پخش سری هفتم «خندوانه» و همچنین برنامه های «کودک شو»، «شوتبال»، «هوش برتر» و «شکرستان» برای نوروز 1400 در این شبکه خبر داد.

- مدیر شبکه نسیم از پخش سری هفتم خندوانه و همچنین برنامه های کودک شو ، شوتبال ، هوش برتر و شکرستان برای نوروز 1400 در این شبکه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سریال، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی طنز دست انداز به کارگردانی شهاب عباسی و تهیه کنندگی مجید عباسی و سعید عباسی شب گذشته یکشنبه، 10 اسفند ماه با حضور مدیران شبکه نسیم آغاز شد.

محمد احسانی ـ مدیر شبکه نسیم ـ حین بازدید از محل ضبط این مجموعه و گفت وگو با سازندگان آن، گفت: چند سالی بود که در ساخت مجموعه های طنز آیتمی وقفه افتاده بود و ما احساس کردیم که نیاز به ساخت چنین برنامه هایی امروز وجود دارد.

بنابراین با مشورت دوستان به سراغ یکی از گروه هایی رفتیم که در این زمینه هم سابقه خوبی داشتند و هم گروه نویسندگان و تیم تهیه و تولید کاملا به کار آشنا هستند.

وی ادامه داد: حدود سه هفته است که تصویربرداری آغاز شده است و در نوروز 1400 این مجموعه هر شب ساعت 20 از شبکه نسیم پخش می شود و سه بار نیز تکرار خواهد شد.

این برنامه در 90 قسمت ساخته می شود که 15 قسمت ویژه عید نوروز است و بازیگران بسیاری در این مجموعه حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خندوانه» نوروز 1400 برنامه دارد

«خندوانه» نوروز 1400 برنامه دارد