مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-01بين الملل

انفجار کشتی رژیم صهیونیستی و اظهارات دن کیشوتی نتانیاهو


اظهارات غیر مستند نتانیاهو در مورد نقش ایران در انفجار کشتی این رژیم، شیوه جدید و غیر قابل درکی نیست چرا که او رژیمی را نمایندگی می کند که حیاتش در بحران سازی است و بر این اساس از هیچ اقدامی برای تقویت «راهبرد تنش آفرینی فعال» فروگذار نمی کند.

- اظهارات غیر مستند نتانیاهو در مورد نقش ایران در انفجار کشتی این رژیم، شیوه جدید و غیر قابل درکی نیست چرا که او رژیمی را نمایندگی می کند که حیاتش در بحران سازی است و بر این اساس از هیچ اقدامی برای تقویت راهبرد تنش آفرینی فعال فروگذار نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نورنیوز، جمعه هفته گذشته خبر وقوع انفجار در یک کشتی باری رژیم صهیونیستی به نام ام وی هلیوس ری که متعلق به شرکت کشتیرانی ری واقع در تل آویو است از سوی رسانه ها منتشر شد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز به صورت صریح انفجار کشتی این رژیم را به ایران منتسب نمود و در اظهاراتی تهدیدآمیز اعلام کرد که به این اقدام واکنش نشان می دهد.

نتانیاهو اظهارات تکراری و مستمر خود در مورد ایران را مجددا بیان کرد و گفت: در همه جبهه ها به ایران ضربه می زنیم.

بر اساس اخبار منتشر شده از سوی رسانه ها، کشتی هلیوس ری که از بندر دمام عربستان سعودی عازم سنگاپور بوده روز پنج شنبه 7 اسفندماه (25 فوریه) ساعت 20 و 40 دقیقه به وقت محلی در دریای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار کشتی رژیم صهیونیستی و اظهارات دن کیشوتی نتانیاهو

انفجار کشتی رژیم صهیونیستی و اظهارات دن کیشوتی نتانیاهو