مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-01اقتصادي

چه بر سر 183 هزار سهامدار مهر اقتصاد آمد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، 183 هزار نفر سهامدار، 183 هزار شهروند و 183 هزار خانواده، آخرین قربانیان سیستم پولی و بانکی شدند؛ هفته های متمادی تعداد زیادی از معترضین به یک ادغام شبهه دار که ارزش اموالشان طی دو سال کاهش شدید داشت مقابل سازمان بازرسی .

- سهامداران ادعا می کنند متولیان ادغام بانک ها و موسسه کوثر در سپه، اموال و دارایی های آن ها را بابت جبران زیان بانک قوامین صرف نموده و حقوق آن ها را تضییع کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، 183 هزار نفر سهامدار، 183 هزار شهروند و 183 هزار خانواده، آخرین قربانیان سیستم پولی و بانکی شدند؛ هفته های متمادی تعداد زیادی از معترضین به یک ادغام شبهه دار که ارزش اموالشان طی دو سال کاهش شدید داشت مقابل سازمان بازرسی و دیگر نهاد های مسئول نجیبانه برای احقاق حقشان تجمع کردند.

قصه از زمانی شروع شد که دولت ادغام 5 بانک را در بانک سپه اراده کرد؛ همتی پس از نشستن بر کرسی بانک مرکزی با دستوری که از سوی دولت برای این ادغام داشت به سرعت دست به کار شد؛ ادغامی به درازای 19 ماه، که به دلیل سهل انگاری در بررسی وضعیت مالی و کارنامه متفاوت بانک ها و مؤسسات هدف گذاری شده، چالش ساز شد! طبق اطلاعات منتشرشده، تاکنون چهار بانک، مجمع فوق العاده خود را برگزار و ضمن تصویب موضوع ادغام، گزارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه بر سر 183 هزار سهامدار مهر اقتصاد آمد؟

چه بر سر 183 هزار سهامدار مهر اقتصاد آمد؟