مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-01اقتصادي

سطح جنگل های گلستان به 452 هزار هکتار افزایش یافته است


سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: تخریب جنگل های شمال بعد از ملی شدن این اراضی از سال 1342 آغاز و بعد از انقلاب هم ادامه داشت به طوری که سطح جنگل های استان گلستان به 367 هزار هکتار تقلیل یافته بود اما با اقدامات صورت گرفته الان این میزان به 452 هزار هکتار افزایش یافته است.

- ایسنا/گلستان سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: تخریب جنگل های شمال بعد از ملی شدن این اراضی از سال 1342 آغاز و بعد از انقلاب هم ادامه داشت به طوری که سطح جنگل های استان گلستان به 367 هزار هکتار تقلیل یافته بود اما با اقدامات صورت گرفته الان این میزان به 452 هزار هکتار افزایش یافته است.

عبدالرحیم لطفی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسب هفته منابع طبیعی اظهار کرد: به منظور احیای جنگل های استان گلستان و جلوگیری از برداشت از آنها، در سال های گذشته 90 هزار هکتار جنگل کاری، غنی سازی و احیای جنگل ها انجام شد.

قبل از ملی شدن جنگل ها در استان گلستان حدود 600 هزار هکتار جنگل وجود داشت که در برهه ای از زمان این میزان به 367 هزار هکتار نیز تقلیل یافته بود اما با جنگل کاری هایی که صورت گرفت، این سطح الان به 452 هزار هکتار افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه تخریب جنگل تمام کشورها با توجه به افزایش جمعیت انجام می گیرد، افزود: در مجموع سطح جنگل های هیرکانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح جنگل های گلستان به 452 هزار هکتار افزایش یافته است

سطح جنگل های گلستان به 452 هزار هکتار افزایش یافته است