مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-01حوادث

لزوم ایجاد مرکز پشتیبانی در فارس/چادر توزیع شده در سی سخت بیش از نیاز هم بود


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس با اشاره به موقعیت استراتژیک این استان، بر ضرورت ایجاد مرکز پشتیبانی امداد و نجات در فارس به عنوان یک اولویت مهم، - تاکید کرد.

مهدی خوبیار در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وسعت، تنوع اقلیمی و وضیعت بحران خیزی فارس و همجواری با استان هایی حادثه خیز، افزود: ایجاد مرکز پشتیبانی امداد و نجات یک نیازمند جدی محسوب می شود، چراکه وجود چنین مرکزی می تواند علاوه بر پاسخگویی مناسب به حوادث استان، به عنوان معین استان های حادثه خیز نیز مطرح و کارگشا باشد.

خوبیار با بیان اینکه در مرکز استان فارس نیازمند آشیانه بالگرد، مرکز تخصصی Eoc وانبارهای امدادی بیشتری هستیم، گفت: در حال حاضر 3 انبار امدادی موجود در مرکز فارس، جوابگوی نیاز حوادث بزرگ احتمالی در استان هم نیست.

معاون جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: در شرایط بحران احتمال بند آمدن راه ها وجود دارد و این موضوع امدادرسانی را سخت تر می کند، لذا ایجاد آشیانه بالگرد، ضروری است.

وی با اشاره به اینکه اقلام مورد نیاز در انبارها برای 3 درصد افراد در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: اگر اتفاق ناگوار و بزرگی در فارس رخ دهد و نیاز مردم 20 درصد باشد ظرفیت انبار کفاف نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد مرکز پشتیبانی در فارس/چادر توزیع شده در سی سخت بیش از نیاز هم بود

لزوم ایجاد مرکز پشتیبانی در فارس/چادر توزیع شده در سی سخت بیش از نیاز هم بود