مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-01سياسي

سفر در نوروز 1400 را با اجاره ویلای بهداشتی در شمال خاطره ساز کنید


با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال و هیجان فرارسیدن نوروز بسیاری از خانواده ها و دوستان در صدد هستند که به دوراز مشغله های کار و دغدغه های روزمره چند روزی را در محلی مناسب سپری کرده و ضمن استفاده از زیبایی های منحصربه فرد ایران، - بسیاری از خانواده ها با فرارسیدن نوروز باستانی سفر به شهرهای مادری خود را انتخاب می کنند و برخی دیگر نیز تلاش می کنند با انتخاب شهری مناسب به ثبت خاطراتی خوش در کنار دوستان و خانواده خود بپردازند.

اما یکی از مناطقی که در این ایام از طرف داران بسیاری در بین اقشار مختلف جامعه برخوردار است مناطق شمالی کشور به شمار می رود.

این مناطق به دلیل طبیعت منحصربه فرد و زیبا، توجه هر فردی را به خود جلب می کند به همین دلیل افرادی که مناطق شمالی کشور را برای سفر در فصل بهار انتخاب می کنند به راحتی می توانند از برنامه های تفریحی و بهاری در نیمه شمالی تهران استفاده کرده و اوقات خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنند.

در شمال کشور استان های جذاب و سرسبز گیلان، مازندران و گلستان مملو از جاذبه های گردشگری و تفریحی است که این ویژگی بستری را فراهم کرده که هر مسافری با هر نوع سلیقه و نگرشی قادر باشد با سفر به این مناطق تجربه تفریحی دلپذیر را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر در نوروز 1400 را با اجاره ویلای بهداشتی در شمال خاطره ساز کنید

سفر در نوروز 1400 را با اجاره ویلای بهداشتی در شمال خاطره ساز کنید