مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-01سياسي

پذیرش معتادان متجاهر در اردوگاه ماده 16 البرز تسریع یابد


اردوگاه ماده 16 البرز راه اندازی شده و باید فوراً نسبت به پذیرش معتادان متجاهر اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله شهبازی صبح دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر با قدردانی از اقدامات و برنامه های اعضای این شورا اظهار کرد: با هماهنگی و انسجامی که بین مسئولان مربوطه شکل گرفت، پس از مصوبه جلسه قبل، 721 معتاد متجاهر از سطح استان جمع آوری شدند.

وی با بیان اینکه این افراد در کمپ های ماده 15 برای درمان و ترک اعتیاد بستری شدند تا چهره آلوده شهر برای مردم زیبا و امن شود، تصریح کرد: به واسطه این اقدام، جرایم خرد اعم از سرقت در استان کاهش چشمگیری داشت.

استاندار البرز با بیان اینکه عزمی جدی شکل گرفت تا با اجرایی شدن بیش از 80 درصد مصوبات شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر، اقدامی ماندگار شکل بگیرد، خاطرنشان کرد: بر این اساس از وجود بخش خصوصی و سازمان صمت برای آموزش و ایجاد اشتغال بهبودیافتگان و افراد در حال ترک اعتیاد بهره برداری شد.

وی بیان کرد: با این اقدامات به ما اثبات شد که کمبود امکانات و اعتبارات نمی تواند سد راه انجام مأموریت ها و مسئولیت ها شود، بلکه باید با همدلی و اتحاد وارد میدان شد و از کمترین امکانات در این مسیر بیشترین بهره را برای کسب رضایتمندی مردم، داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش معتادان متجاهر در اردوگاه ماده 16 البرز تسریع یابد

پذیرش معتادان متجاهر در اردوگاه ماده 16 البرز تسریع یابد