مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-01بين الملل

اخلاقیات مهمتر از رابطه با عربستان است


در آستانه اعلام استراتژی جدید آمریکا در برابر عربستان سعودی، یکی از نمایندگان کنگره ایالات متحده عنوان داشت که اخلاقیات مهمتر از رابطه واشنگتن با ریاض است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رو خانا از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا در مصاحبه با سی ان ان گفت: روابط ما با عربستان سعودی از اخلاقیات ما مهم تر نیست! جنایات محمد بن سلمان تنها محدود به قتل خاشقجی نیست.

رو خانا که در سال گذشته به شدت پیگیر موضوع استیضاح دونالد ترامپ در کنگره بود، در ادامه در خصوص جنایات عربستان سعودی گفت: آنها سالهاست زنان و کودکان را در یمن بمباران می کنند و اجازه رسیدن غذا و دارو را به این کشور نمی دهند.

این اظهارات در آستانه اعلام استراتژی جدید آمریکا در قبال عربستان سعودی بیان شده اند.

در همین رابطه شب گذشته جن ساکی سخنگوی کاخ سفید از احتمال اتخاذ اقدامات سختگیرانه تر واشنگتن علیه محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی و در ارتباط با پرونده قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار اهل عربستان خبر داده و تاکید کرد که این اقدامات مؤثرتر از تحریم خواهند بود.

بر اساس این گزارش، جن ساکی که این سخنان را در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان مطرح می کرد، با تاکید بر این نکته که روش های مورد نظر آمریکا برای تنبیه بن سلمان موثر تر از ابزار تحریم علیه وی خواهد بود، گفت: واشنگتن ابزارهای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاقیات مهمتر از رابطه با عربستان است

اخلاقیات مهمتر از رابطه با عربستان است