مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-01سياسي

نماینده ادوار مجلس: غرب و آژانس قدر توافق با ایران را بدانند


نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، توافق ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی را اقدامی سازنده در جهت حل دیپلماتیک مسائل دانست و گفت: آژانس و طرف های غربی قدر ضرب الاجل ایران را بدانند و فرصت ایجاد شده برای احیای برجام را از دست ندهند.

محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت وگو با ایرنا با اشاره به توافق اخیر ایران با آژانس درباره نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی اظهار کرد: در بعد فنی، ایران بیشترین همکاری ها را با آژانس داشته است و شاید بتوان گفت که بیش از شصت تا هفتاد درصد بازرسی هایی که آژانس در کل دنیا انجام داده، به ایران تعلق دارد.

وی با اشاره به پذیرش پروتکل الحاقی از سوی دولت ایران حتی بدون مصوبه مجلس شورای اسلامی، گفت: ایران بنا به مصالحی پروتکل الحاقی را داوطلبانه پذیرفت و بعد از امضای برجام، هم در زمان مدیرکلی آمانو و هم در زمان مدیر کلی گروسی حداقل نزدیک به 15 بار آژانس رسما اعلام کرد که هیچ انحرافی در فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی وجود ندارد و جمهوری اسلامی به تمام تعهدات خود در چارچوب برجام عمل کرده است.

نماینده مردم فسا در مجلس دهم، همکاری های گسترده ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی فراتر از تعهدات NPT را یادآور شد و افزود: بازرسان آژانس حتی بر خلاف تمام معاهدات، بر اساس اخبار کذب منافقین یا رژیم صهیونیستی خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ادوار مجلس: غرب و آژانس قدر توافق با ایران را بدانند

نماینده ادوار مجلس: غرب و آژانس قدر توافق با ایران را بدانند