مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 05:302021-03-01اجتماعي

برگزاری آزمون مجازی ارزیابی داوران قرآنی با137شرکت کننده ازاصفهان


رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 137 داور قرآنی از استان اصفهان در نخستین مرحله آزمون طرح ساماندهی، سنجش و ارزیابی داوران مسابقات قرآن کریم مشارکت دارند.

- اصفهان - رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 137 داور قرآنی از استان اصفهان در نخستین مرحله آزمون طرح ساماندهی سنجش و ارزیابی داوران مسابقات قرآن کریم مشارکت دارند.

حمید بخشی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح جدید سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص سنجش، ارزیابی و تربیت داوران قرآن در کشور و به تبع آن در استان اصفهان اظهار داشت: این طرح در استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ثبت نام متقاضیان برای مشارکت در این طرح از 24 دی آغاز و تا 24 بهمن ماه ادامه داشت، تصریح کرد: متقاضیان با استفاده از سامانه my.

oghaf.

ir برای ثبت نام اقدام کردند.

رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه داشتن شرایط لازم برای ثبت نام در این دوره آموزشی در فراخوان این دوره اعلام شده است، اضافه کرد: برای مثال برای بخش حفظ متقاضیان باید حافظ کل قرآن باشند.

وی با بیان اینکه پس از ثبت نام و غربالگری صورت گرفته برگزاری نخستین مرحله آزمون طرح ساماندهی سنجش و ارزیابی داوران مسابقات قرآن کریم به صورت ملی در دستور کار قرار گرفته است، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون مجازی ارزیابی داوران قرآنی با137شرکت کننده ازاصفهان

برگزاری آزمون مجازی ارزیابی داوران قرآنی با137شرکت کننده ازاصفهان