مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 05:152021-03-01بين الملل

هشدار فائوچی درباره تشدید شیوع کرونا در آمریکا


رییس موسسه آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا گفت دوباره شاهد روند افزایشی ابتلا به کرونا خواهیم بود و سابقه آماری، چنین چیزی را به ما می گوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، دکتر آنتونی فائوچی رییس موسسه آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان، در پاسخ به پرسشی درباره کاهش محدودیت ها در برخی ایالت های آمریکا از جمله ایالت نیویورک و رفع زودهنگام محدودیت های کرونایی، گفت: اگر به منحنی ابتلا نگاه کنید، می بینید که با شیبی تند در حال پایین آمدن است، اما در چند روز گذشته میزان ابتلای روزانه حول و حوش رقم 70 هزار نفر ثابت مانده است.

فائوچی ادامه داد: اجازه دهید به سوابق آماری نگاه کنیم و ببینیم که چه درس هایی می توانیم از آن بیاموزیم؟ اگر به روند های افزایشی متعدد نگاه کنیم، می بینیم که هر زمان شاهد خیزش و اوج گیری کرونا و سپس کاهش آن بودیم، کاملا قابل درک است که گفته شود اجازه دهید به وضعیت عادی بازگردیم (و محدودیت ها را برداریم).

وی گفت: ما در نهایت به وضعیت عادی بازخواهیم گشت، ولی هدف این است که تعداد مبتلایان روزانه در زمانی که منحنی ابتلا شیب نزولی دارد به رقمی بسیار اندک، کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فائوچی درباره تشدید شیوع کرونا در آمریکا

هشدار فائوچی درباره تشدید شیوع کرونا در آمریکا