مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 04:102021-03-01ورزشي

فکری و استقلال برای عبور از بحران فقط باید نتیجه بگیرند


تنها راه حل خروج از بحران استقلال و محمود فکری، پیروزی های پی در پی و بازگشت به صدر جدول است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال استقلال در اولین روز از نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر میهمان تیم مس رفسنجان است که این دیدار روز دوشنبه و از ساعت 15 به میزبانی مس در رفسنجان برگزار می شود.

افشین حاجی پیشکسوت آبی پوشان در رابطه با این بازی به خبرنگار مهر گفت: قطعاً حساب این بازی با بازی هفته اول در تهران جداست.

مس آن روز یک تیم تازه وارد به لیگ برتر و کاملاً بدون تجربه بود که باید در تهران به میدان می رفت، اما امروز آنها به مراتب باتجربه تر هستند، نتایج خوبی گرفته و تبدیل به تیمی قابل احترام شده که باید در خانه خود از استقلال پذیرایی کنند؛ و زمانی این بازی برای آبی پوشان دشوار تر می شود که می بینیم چمن بازی هم مصنوعی است.

مدافع پیشین آبی پوشان بیان داشت: اینها را گفتم که مشخص شود استقلال کار ساده ای برای پیروزی ندارد و از پیش برنده نیست و مس رفسنجان هم امروز در میانه جدول قرار دارد و حتی امیدوار است تا در صورت پیروزی در این بازی به بالای جدول نزدیک شود که این باعث بالا رفتن مسائل انگیزشی این تیم هم می شود.

حاجی پور گفت: متاسفانه استقلال سال عجیبی را سپری می کند و با اینکه بر خلاف سالهای گذشته در این فصل چند هفته صدرنشینی را تجربه کرد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فکری و استقلال برای عبور از بحران فقط باید نتیجه بگیرند

فکری و استقلال برای عبور از بحران فقط باید نتیجه بگیرند