مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 04:002021-03-01بين الملل

حشدشعبی: آمریکا به مواضع ما حمله کرد نه خاک سوریه


سازمان حشدشعبی عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که حمله اخیر آمریکا به مواضع این نیروها در مرز عراق صورت گرفته است نه داخل خاک سوریه.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از موازین نیوز، سازمان حشدشعبی عراق به حمله اخیر آمریکا به مرز عراق و سوریه واکنش نشان داد.

حشدشعبی در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای ما چند روز پیش مورد تجاوز نظامیان آمریکا قرار گرفتند که به شهادت یکی از رزمندگان ما منجر شد و حاکمیت، امنیت و ثبات عراق را مورد تأثیر قرار داد.

این بیانیه می افزاید: حشدشعبی مدتی برای تکمیل شدن روایات در خصوص این تجاوز منتظر ماند و مشخص گردید که رزمندگان ما برخلاف گفته های نیروهای متجاوز آمریکایی در عمق خاک سوریه حضور نداشتند بلکه در نوار مرزی بین دو کشور برای حمایت از خاک عراق در مقابل تروریسم مستقر بودند.

حشدشعبی ادامه داد: پس از اطمینان از این موضوع به صورت رسمی اعلام می کنیم که رزمندگان ما در خط دفاعی عراق حضور داشتند و این تجاوز هشداری درباره تحولات خطرناک در آینده است که باید مانع تحقق آن شد.

در ادامه بیانیه حشدشعبی آمده است: مراجع ذیربط باید به وظیفه خود در قبال فرزندان حشد که برای امنیت عراق فداکاری کرده و می کنند، عمل نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حشدشعبی: آمریکا به مواضع ما حمله کرد نه خاک سوریه

حشدشعبی: آمریکا به مواضع ما حمله کرد نه خاک سوریه