مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 21:452021-02-28اقتصادي

نخستین سرمایه گذاری بخش خصوصی در پردیس پارک علم و فناوری مازندران


نخستین سرمایه گذاری بخش خصوصی در پردیس پارک علم و فناوری مازندران آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیین کلنگ زنی شروع عملیات ساختمانی شرکت لذت الکترونیک ایرانیان با حضور غلامی راد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، تیموری رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، دکتر معتمدزادگان رییس پارک علم و فناوری مازندران، محمدزاده رییس دانشگاه علم و فناوری مازندران، هاشمی رییس صندوق پژوهش و فناوری مازندران و تعدادی از مدیران عامل شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری مازندران برگزار شد.

عملیات عمرانی و ساخت شرکت لذت الکترونیک ایرانیان که با هدف تولید محصولات کمک آموزشی (رباتیک های دانش آموزی)، به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی با حجم سرمایه گذاری اولیه60 میلیارد ریال، در پردیس پارک علم و فناوری مازندران شروع شد .

   شرکت لذت الکترونیک ایرانیان دارای بیش از 70 نمایندگی در سراسر کشور بوده و همچنین محصولات خود را به  12 کشور شامل قطر، عمان، کویت، امارات، ترکیه، گرجستان، ارمنستان و.

صادر می کند.

پردیس پارک علم و فناوری مازندران با زیربنای 5 هزار و 600 مترمربع در زمینی به مساحت 2 و نیم هکتار در حال ساخت می باشد تا با ساخت ساختمان چند منظوره در این پردیس شاهد افزایش تولید ثروت از طریق علم و فناوری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین سرمایه گذاری بخش خصوصی در پردیس پارک علم و فناوری مازندران

نخستین سرمایه گذاری بخش خصوصی در پردیس پارک علم و فناوری مازندران