مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 21:302021-02-28سياسي

2 بیمارستان بروجرد تخریبی هستند/ از پروژه راه آهن چه خبر؟


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخریبی بودن دو بیمارستان شهید چمران و امام خمینی(ره) بروجرد، آخرین وضعیت پروژه راه آهن این شهرستان را تشریح کرد.

- بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخریبی بودن دو بیمارستان شهید چمران و امام خمینی(ره) بروجرد، آخرین وضعیت پروژه راه آهن این شهرستان را تشریح کرد.

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به حوزه زیرساخت ها در لرستان اظهار داشت: یکی از این زیرساخت ها مربوط به راه ها، حمل و نقل جاده ای و ریلی است.

پیگیری اخذ اعتبار جداگانه برای راه آهن بروجرد وی با بیان اینکه در رابطه با راه آهن بروجرد، سالهاست که وعده داده می شود عنوان کرد: این در حالیست که عملاً ما در رابطه با اجرایی شدن این پروژه چیزی مشاهده نمی کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با پیگیری های صورت گرفته، راه آهن بروجرد به مرحله خیلی خوبی رسیده است.

مقصودی با بیان اینکه در این پروژه، راه آهن، در مسیر دورود- بروجرد - اشترینان و در نهایت ملایر عملیاتی می شود عنوان کرد: در این راستا، راه آهن لرستان به شبکه ریلی کشور متصل می شود و این امر می تواند موفقیت و توسعه خوبی را برای استان به دنبال داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 بیمارستان بروجرد تخریبی هستند/ از پروژه راه آهن چه خبر؟

2 بیمارستان بروجرد تخریبی هستند/ از پروژه راه آهن چه خبر؟