مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 21:102021-02-28اقتصادي

معدن مس راوه تمامی مجوزهای لازم را داراست


معدن مس راوه تمامی مجوزهای لازم زیست‎محیطی، منابع طبیعی و قانونی را اخذ کرده است.

-  محمدرضا اصف در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مجوز اکتشاف معدن  مس رواه 21 فروردین 84 صادر شده و این در حالی بود که آن زمان استعلام محیط زیست نیاز نبود، حتی ثبت محدوده که براساس آن در سازمان صمت، ما شروع به سرمایه گذاری اکتشافی کردیم، سال 82 اتفاق افتاده است،یعنی وزارت صمت به ما به عنوان بخش خصوصی 17 سال قبل گفته که در آن مکان سرمایه گذاری کنیم، بنابراین اولین مجوز اکتشاف آن زمان صادر شده است.

  وی افزود: طی این مدت میلیاردها تومان سرمایه گذاری اکتشافی مدیریتی انجام داده ایم، گواهی کشف معدن سال 89 توسط سازمان کشف معادن که عالی ترین رکن معدنی کشور است، تصویب و ابلاغ شده است، در این شورای عالی معادن، سازمان های منابع طبیعی و محیط زیست و صمت و .

نماینده داشته و دارند.

مجوز بهره برداری ما که 11 ساله است، سال 91 بر اساس همین ماجرا توسط سازمان صمت صادر شده و این معدن، معدن امروز و دیروز نیست.

  مدیرعامل معدن مس راوه ادامه داد: در سال 88 سازمان محیط زیست اقدام به افزایش محدوده پلنگ دره کرد که معدن ما نیز در گوشه ای از این محدوده افتاد، در واقع قبل از این تاریخ، معدن خارج از محدوده پلنگ دره بود، بر این اساس، به ما می گویند که گزارش کاری خودمان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدن مس راوه تمامی مجوزهای لازم را داراست

معدن مس راوه تمامی مجوزهای لازم را داراست