مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 20:552021-02-28سياسي

از شایعه تا واقعیت رانش در سد باطله مس انجرد+ تصاویر


هیچ رانشی در سدباطله مس انجرد اهر انجام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهر، رسول خدابخش فرماندار اهر در نشست مشترک اعضای شورای تامین با مسئولان مجتمع مس انجرد اظهار داشت: در بازدید میدانی از سد باطله و قسمت های مختلف آن و بررسی انجام شده رانشی در قسمت های مختلف و دیواره سد مشاهده نشد.

وی افزود: در پی انتشار خبر رانش در سد باطله انجرد در فضای مجازی و در راستای اطمینان از صحت و سقم این ادعا، اعضای شورای تامین و ادارات تخصصی و نظارتی امروز در محل این مجتمع حضور پیدا کرده و از محل سد باطله، دیواره، حوضچه و همه تاسیسات فنی در پایین دست بازدید کردند که خوشبختانه هیچ  رانشی در دیواره سد مشاهده نشد.

رییس شورای تامین شهرستان اهر همچنین افزود: برای اطمینان  خاطر به شهروندان عزیز و بررسی کارشناسانه از احتمال نشتی از حوضچه ها و یا سایر قسمت های این مجموعه مقرر شد هیئت کارشناسی مجرب و با سابقه از ادارات محیط زیست، جهادکشاورزی، منابع طبیعی، سازمان آب و سایر دستگاه های مرتبط  تشکیل و به زودی برای بررسی جزییات بیشتر فعالیت خود را آغاز  کنند.

خدابخش افزود: همچنانکه از ایجاد مراکز کارآفرینی و سرمایه گذاری در شهرستان حمایت می کنیم، رعایت مسائل زیست محیطی توسط واحدهای تولیدی صنعتی و سلامت جسمی و روانی نیز از اولویت های مسئولان ارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شایعه تا واقعیت رانش در سد باطله مس انجرد+ تصاویر

از شایعه تا واقعیت رانش در سد باطله مس انجرد+ تصاویر