مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 20:302021-02-28سياسي

195 مقاله به همایش جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت ارسال شد


رییس پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی گفت: 195 چکیده مقاله به همایش بین المللی جاودانگی نفس دراسلام ارسال شده که 125 مقاله به زبان های فارسی و عربی و انگلیسی است.

- ایسنا/قم رییس پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی گفت: 195 چکیده مقاله به همایش بین المللی جاودانگی نفس دراسلام ارسال شده که 125 مقاله به زبان های فارسی و عربی و انگلیسی است.

محمد سوری روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی یکی از پژوهشکده های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است.

وی افزود: این پژوهشکده که در قالب کلان طرح های مهمی به بررسی موضوع ها و مسائل فلسفی و الهیاتی می پردازد، نخستین همایش بین المللی خود تحت عنوان آموزه های دینی و مساله نفس و بدن را در اسفندماه 1389 برگزار کرد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دومین همایش این پژوهشکده با عنوان جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت گفت: این همایش که به صورت مجازی و طی روزهای 12 تا 14 اسفندماه جاری برگزار خواهد شد با عنوان های اصلی مفهوم مرگ، مفهوم جاودانگی، ملاک این همانی شخصی، بقای پس از مرگ، حیات پس از مرگ و حدود 40 ریز عنوان به بررسی مسائل فلسفی، کلامی، عرفانی و الهیاتی در مساله جاودانگی نفس خواهد پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

195 مقاله به همایش جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت ارسال شد

195 مقاله به همایش جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت ارسال شد