مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 19:552021-02-28اقتصادي

کیفیت نان در آذربایجان غربی مطلوب نیست


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری آذربایجان غربی از نامطلوب بودن کیفیت نان در استان خبر داد و گفت: متولیان آرد و نان باید تلاش کنند با ارتقای کیفیت آرد تولیدی و افزایش بازرسی ها بر عملکرد نانوایی ها نظارت بیشتری داشته باشند تا نان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حسین سیوانی اصل در جلسه شورای آرد و نان استان، اظهار داشت: متولیان آرد و نان باید تلاش کنند با ارتقای کیفیت آرد تولیدی و افزایش بازرسی ها بر عملکرد نانوایی ها نظارت بیشتری داشته باشند تا نان با کیفیت تری به دست مردم برسد.

وی با اشاره به اهمیت بازرسی ها مستمر در نانوایی های استان، تصریح کرد: در حال حاضر 100 گروه بازرسی مشغول فعالیت هستند که با توجه به وجود 5 هزار نانوایی در سطح استان نیاز به افزایش گروه ها وجود دارد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری آذربایجان غربی اضافه کرد:  با برنامه ریزی های انجام گرفته معوقه های سال 97 تا 99 به زودی پرداخت می شود.

در ادامه این جلسه اعضای شورای آرد و نان استان در خصوص مشکلات حوزه نان از جمله حمل و نقل  کمبود 100 هزار تنی آرد مصرفی استان در سال جاری و کیفیت پایین تولید نان بحث و تبادل نظر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت نان در آذربایجان غربی مطلوب نیست

کیفیت نان در آذربایجان غربی مطلوب نیست