مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 18:552021-02-28بين الملل

البخیتی: دولت آمریکا به جای متجاوز، از یمنی ها می خواهد نبرد نکنند


عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن عملیات دیروز این کشور علیه مواضع عربستان سعودی را دقیق و مهم دانست و گفت که توقف این عملیات وابسته به توقف اقدامات ریاض است.

- به گزارش  گروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد البخیتی ، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در مورد ادامه این گونه عملیات نیز گفت که توقف این عملیات منوط به توقف حملات ائتلاف سعودی به یمن و لغو محاصره این کشور است و دولت نجات ملی و انصارالله آماده اند بعد از توقف این حملات درباره راه حل سیاسی بحث و گفت وگو کنند.

بخیتی از عربستانی ها خواست از مواضع نظامی دور باشند و در ادامه با دفاع از عملیات یمن علیه عربستان سعودی گفت که یمنی ها حق دارند این مواضع را هدف قرار دهند.

او گفت: عربستان سعودی از ابتدای جنگ علیه یمن، هزاران غیرنظامی را کشته و این درحالی است که ارتش یمن به فکر جان و زندگی غیرنظامیان در عربستان است و اهداف نظامی را هدف قرار می دهد .

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن، محاصره این کشور توسط ائتلاف سعودی را خطرناک تر از حملات نظامی مستقیم این ائتلاف به یمن دانست و گفت که دولت جدید آمریکا بدون اینکه خواستار توقف حملات و لغو محاصره یمن باشد از یمنی ها می خواهد نبرد با ائتلاف سعودی را متوقف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البخیتی: دولت آمریکا به جای متجاوز، از یمنی ها می خواهد نبرد نکنند

البخیتی: دولت آمریکا به جای متجاوز، از یمنی ها می خواهد نبرد نکنند