مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 17:302021-02-28بين الملل

کلیه توافقات درمورد حمله به منافع آمریکا لغو شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نصر الشمری معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق در گفتگوی زنده با شبکه المیادین راجع به حمله هوایی آمریکا به مواضع نیرو های مقاومت عراق در مرز سوریه، - معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق طی مصاحبه ای در خصوص حمله اخیر به نیرو های حشد شعبی، از لغو همه توافقات مقاومت عراق با دولت این کشور در مورد حمله به منافع آمریکا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نصر الشمری معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق در گفتگوی زنده با شبکه المیادین راجع به حمله هوایی آمریکا به مواضع نیرو های مقاومت عراق در مرز سوریه، تصریح کرد: تمامی توافقات پیشین ملغی شده است و از این پس مقاومت حق دارد که اهداف خود را تعیین کند.

نصر الشَمَّری در ادامه، خاطرنشان ساخت: مقاومت علی رغم اینکه سفارت آمریکا در بغداد را لانه جاسوسی می داند، پذیرفت که آن را هدف قرار ندهد.

وی با انتقاد از دولت عراق که تاکنون هیچ توضیحی درباره حمله اخیر ارائه نکرده است، هشدار داد: در صورت خودداری دولت از معرفی عناصر مزدور، مقاومت اسلامی، خود را مکلف می داند با افرادی که اطلاعات حشد را به آمریکا منتقل کردند، برخورد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیه توافقات درمورد حمله به منافع آمریکا لغو شد

کلیه توافقات درمورد حمله به منافع آمریکا لغو شد