مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 17:002021-02-28اقتصادي

حرکت به سمت بنادر نسل سوم در دستور کار قرار دارد


حرکت به سمت بنادر نسل سوم در دستور کار وزارت راه و شهرسازی است و این مهم در چارچوب بهره گیری از امکانات و زیبایی های طبیعی دریا و سواحل باید اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمد اسلامی در آیین امضای تفاهم نامه همکاری میان این وزارتخانه و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که با محوریت توسعه گردشگری ساحلی و دریایی برگزار شد، افزود: این تفاهم نامه موضوع مهمی است، زیرا آنگونه که بایسته است زمینه را برای استفاده مردم از موهبت های دریا، سواحل و زیبایی های طبیعی که در کشور وجود دارد به صورت مدیریت شده فراهم نشده است.

وی توضیح داد: اکنون وزارت راه و شهرسازی بحث کارآمدسازی بنادر و حرکت به سمت بنادر نسل سوم هدف قرار داده و برای این هدف نقشه راهی برای توسعه بنادر کوچک و توجه به گردشگری و فرصت آفرینی برای بهره مندی مردم از تفریح های دریایی و استفاده از ظرفیت دریا برای اشتغالزایی و تولید تعریف شده است.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان ساخت: موضوع مهم برای وزارت راه و شهرسازی اینکه بتوان برنامه مدون سازمان یافته ای برای توسعه سواحل و استفاده از دریا و تفریح های دریایی داشته باشیم تا اول انضباطی در بهره برداری فراهم شود و دوم با مسوولیت پذیری و رعایت قوانین و مقررات دریایی به یک جریان دائمی و پایدار تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت به سمت بنادر نسل سوم در دستور کار قرار دارد

حرکت به سمت بنادر نسل سوم در دستور کار قرار دارد