مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 16:452021-02-28اقتصادي

لوکس های صفر کیلومتر،نگین های کمیاب بازار


عصر ایران؛ *بابک صدرایی - بازار خودرو کشور شرایط گنگ و خاص خود را طی می کند ، تحریم ها و ممنوعیت واردات خودرو معادلات این بازار را به طور کامل دگرگونک رده است.

اما یکی از بخش های خاص بازار که در مورد آن کمتر نوشته می شود ، بخش خودروهای لوکس و خاص است که قطعا برای افراد متمول و علاقمند خودرو خاص و ویژه می باشد .

از سال 1397 واردات خودرو عملا بسته شده و ورود خودروهای لوکس خارجی به کشور ممنوع، اما تحت هر قانون و شرایط اقتصادی که باشد بخش خودروهای لوکس مشتریان و طرفداران ویژه خود را همواره داشته است .

چراکه این خودروها برند هستند و به هیچ نوع قابل جایگزین شدن با خودروهای دیگر نمی باشند ، به طور مثال کسی که مرسدس بنز سوار است قطعا حاضر نمی شود تا خودروی دیگری را جایگزین کند پس تا حد امکان سعی می کند تا آخرین مدل موجود را به صورت صفر کیلومتر در بازار بیابد.

اما بد نیست نگاهی هم به پیش بینی بازار خودروهای لوکس در سال 1400 بیاندازیم ، در ابتدا قرار بود واردات باز شود و تبلیغات فراوان شد که در سال 1400 واردات باز می شود که این طرح منتفی شد، و عملا نشان داد که دولت فعلا برنامه ایی برای واردات خودرو ندارد، از سوی دیگر اعلام شد که ورود خودرو از مناطق آزاد باز خواهد شد که آن هم پس از مدتها توسط مجلس منتفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوکس های صفر کیلومتر،نگین های کمیاب بازار

لوکس های صفر کیلومتر،نگین های کمیاب بازار