مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 16:252021-02-28سياسي

غفلت دهیاران پیشوا در مقاوم سازی بافت فرسوده قابل توجیه نیست


فرماندار پیشوا با اشاره به اینکه برای مقاوم سازی بافت فرسوده نباید منتظر حادثه باشیم گفت: غفلت دهیاران پیشوا در مقاوم سازی بافت فرسوده قابل توجیه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین عباسی عصر یکشنبه در نشست با معاون بنیاد مسکن استان تهران و دهیاران پیشوا اظهار داشت: به منظور خدمت رسانی به روستاییان، برگزاری جلسات دوره ای با مدیران استانی و دستگاه های قضایی، امنیتی و خدمات رسان می تواند موجب تسریع امور شده و از بسیاری مشکلات پیشگیری شود.

عباسی گفت: بخش زیادی از منازل مسکونی در روستاهای شهرستان پیشوا دارای بافت فرسوده و قدیمی است که به علت مقاومت اندک در برابر زلزله، از بیشترین احتمال آسیب برخوردار است.

فرماندار پیشوا با بیان اینکه برای مقاوم سازی بافت فرسوده نباید منتظر حادثه باشیم افزود: قبل از وقوع هر بحران و خسارتی، باید مردم را نسبت به این مهم حساس کرد و سهل انگاری و غفلت دهیاران در حوزه نوسازی و مقاوم سازی بافت فرسوده قابل توجیه نیست و این مهم جز وظایف اجتماعی، اداری و شرعی آنان است.

وی بیان داشت: اینکه تا به امروز استقبال چندانی در این زمینه صورت نگرفته باید آسیب شناسی شده و با بررسی نواقص گذشته، موانع برطرف شود و در این خصوص بسیاری از روستاییان مطلع نیستند که دولت چه تسهیلاتی را برای بهسازی و مقاوم سازی بافت فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت دهیاران پیشوا در مقاوم سازی بافت فرسوده قابل توجیه نیست

غفلت دهیاران پیشوا در مقاوم سازی بافت فرسوده قابل توجیه نیست