مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 16:152021-02-28ورزشي

سلطانی فر: وزارت ورزش از حقش گذشت و سرنوشت فوتبال را به ساختار جدید سپرد


با فداکاری وزارت در گذشتن از حق خود، فوتبال کشور بعد از 14 سال بلاتکلیفی به آرامش رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اهالی فوتبال تشکیل می دادند، فوتبال کشور بعد از 14 سال بلاتکلیفی به آرامش رسید.

سلطانی فر این انتخابات را نشان دهنده ظرفیت بالای ورزش کشور در تعیین سرنوشت خود دانست و گفت: همه تلاش وزارت ورزش و جوانان بر این بود که بستر انتخاباتی به دور از دخالت های بیرونی فراهم کند به همین دلیل وزارت ورزش و جوانان در این انتخابات بی طرفی کامل در پیش گرفت و بدون حمایت از گزینه ای خاص، انتخابات را به تشخیص اعضای مجمع سپرد تا آنها در خصوص آینده فوتبال کشور تصمیم گیرند.

وی این انتخابات را برگ زرینی در کارنامه مدیران ورزشی کشور دانست و تصریح کرد: انتخابات دموکراتیک و شفاف در فوتبال کشور آرزوی دیرینه ای بود که امروز محقق شد و از این به بعد منتخبان مجمع فدراسیون فوتبال وظیفه دارند نه تنها برای توسعه و پیشرفت فوتبال کشور همه تلاش خود را به کار گیرند، بلکه پاسخگوی عملکرد خود نزد مجمع و افکار عمومی باشند.

وزارت ورزش و جوانان وظیفه خود می داند از منتخبان مجمع فدراسیون حمایت و پشتیبانی کرده و اگر قبل از انتخابات گزینه نداشت ولی بعد از انتخابات از رییس فدراسیون و اعضای هیئت رییسه حمایت و پشتیبانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانی فر: وزارت ورزش از حقش گذشت و سرنوشت فوتبال را به ساختار جدید سپرد

سلطانی فر: وزارت ورزش از حقش گذشت و سرنوشت فوتبال را به ساختار جدید سپرد