مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 15:552021-02-28سياسي

ثبت بالاترین رکورد سرعت روی شبکه واقعی 5G همراه اول


همراه اول در مراسم افتتاح سایت 5G تهران موفق به ثبت رکورد 3.

633 گیگابیت بر ثانیه روی شبکه واقعی شد.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آیین رونمایی از سایت 5G همراه اول در برج ستاره ونک، امروز 10 اسفند با حضور جمعی از مدیران ارشد اپراتور اول، کارشناسان حوزه ارتباطات و اصحاب رسانه برگزار شد.

مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول در ابتدای این مراسم با بیان اینکه ترافیک شبکه ما ظرف یک سال شیوع (ع) و دیگری را در نقطه دیگری از مشهد راه اندازی کردیم.

اخوان با تأکید بر اینکه توسعه 5G را با سرعت پیگیری می کنیم، گفت: تا انتهای سال علاوه بر تهران در اصفهان، شیراز، اهواز و تبریز سایتهایمان را روشن می کنیم و خدمت واقعی را در اختیار مشترکانمان می گذاریم که هر کسی دسترسی به این شبکه داشته باشد، قابلیت اتصال و استفاده از سرعت های این نسل را دارد.

مدیرعامل همراه اول با بیان اینکه تست 3.

8 گیگابیت بر ثانیه را روی 5G همراه اول گرفتیم، عنوان کرد: البته تعداد دیوایس های 5G در کشور کم هست، اما مطمئن هستیم مثل دوران 3G و 4G مشکل دیوایس حل می شود و مردم می توانند به سرعت متصل شوند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در 5G متفاوت است و نواحی تحت پوشش سایت های آن محدود خواهد بود، اظهار کرد: سرمایه گذاری مورد نیاز بسیار بیشتر و قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بالاترین رکورد سرعت روی شبکه واقعی 5G همراه اول

ثبت بالاترین رکورد سرعت روی شبکه واقعی 5G همراه اول