مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 15:352021-02-28ورزشي

بانوان فارس، موفق به کسب مقام دوم تیمی پارا وزنه برداری کشور شدند


بانوان پارا وزنه بردار استان فارس با 47 امتیاز، مقام دومی تیمی کشور را به خود اختصاص دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، تیم پاراوزنه برداری بانوان معلول فارس در دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور که بمناسبت یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و پهلوان فقید پارا وزنه برداری کشور، سیامند رحمان  در نهمین روز از اسفند ماه امسال برگزار گردید، موفق شدند با 47 امتیاز مقام دومی تیمی کشور را از آن خود نمایند.

رییس هیات مدیره جامعه معلولین استان فارس در گفتگو با خبرنگار فارس در این خصوص گفت: تیم پارا وزنه برداری بانوان معلول فارس به مربی گری فاطمه برمشوری و سرپرستی سیده فاطمه زند توانست با درخشش خود در مسابقات تیمی کشور، مقام نائب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود نماید.

 حمزه گوهری افزود:  در این دوره از مسابقات پارا وزنه برداری کشور که در تهران بزگزار شد، نگار قربانی سنگری، فاطمه قائد، مدال طلا و فاطمه ریاحی،نجمه صفایی دوست،مدال نقره و  همچنین مریم السادات دادور و طاهره ملایی  به مقام چهارم دست یافتند.

    رییس هیات مدیره جامعه معلولین استان فارس بر لزوم حمایت از ورزشکاران معلول استان فارس تاکید کرد و بیان داشت: معلولین ما در رشته های مختلف ورزشی در سطح کشور، ثابت کرده اند که توانمند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان فارس، موفق به کسب مقام دوم تیمی پارا وزنه برداری کشور شدند

بانوان فارس، موفق به کسب مقام دوم تیمی پارا وزنه برداری کشور شدند