مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 15:302021-02-28سياسي

حتی 10 درصد چادر های امدادی هلال احمر هم تجدید اعتبار نشده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کریم همتی در مراسم تقدیر از خیریه ها و تشکل های مردم نهاد همکار با جمعیت هلال احمر، گفت: خیرین همواره در جهت کمک به مردم نیازمند گام بر می دارند و یکی از کار هایی که خیرین در شهر ایلام انجام دادند، - رییس جمعیت هلال احمر گفت: 386 هزار دستگاه چادر امدادی از سال 90 به بعد از انبار های هلال احمر خارج شده، اما حتی 10 درصد آن تامین مجدد نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کریم همتی در مراسم تقدیر از خیریه ها و تشکل های مردم نهاد همکار با جمعیت هلال احمر، گفت: خیرین همواره در جهت کمک به مردم نیازمند گام بر می دارند و یکی از کار هایی که خیرین در شهر ایلام انجام دادند، تجهیز مرکز جامع سرطان بیمارستان مصطفی خمینی بود که افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: همه کار های هلال احمر بر دوش امدادگران، نجات گران و داوطلبان است و ما به عنوان مدیر، هماهنگ کننده این کار ها هستیم و الطاف خداوند شامل حال این عزیزان می شود.

رییس جمعیت هلال احمر به تشریح اقدامات هلال احمر در زلزله سی سخت پرداخت و افزود: ساعت 22 زلزله اتفاق افتاد و دبیرکل هلال احمر در شیراز حضور داشت، در فاصله کمتر از 10 تا 15 دقیقه در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات شیراز حاضر شد و با کل کشور ارتباط بر قرار کرده و به 6 استان معین آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حتی 10 درصد چادر های امدادی هلال احمر هم تجدید اعتبار نشده است

حتی 10 درصد چادر های امدادی هلال احمر هم تجدید اعتبار نشده است