مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 14:552021-02-28اقتصادي

امکان قرنطینه اضطراری 100 بیمار کرونایی در سلخ قشم ایجاد شد


فرماندار قشم از ایجاد ظرفیت قرنطینه اضطراری 100 بیمار کرونایی در روستای سلخ این شهرستان خبر داد و گفت: مردم باید قانون «شفا» را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفتم اسفندماه سالجاری به یکباره تست تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: با توجه به مراوده اتباع خارجی شاغل در این بندر با یکدیگر افزایش موارد ابتلا محتمل است که در همین راستا آگاهی بخشی لازم در سطح روستا انجام و پروتکل های بهداشتی به شدیدترین سطح ارتقا یافت.

نصری ادامه داد: همچنین در کمتر از 12 ساعت با همکاری دهیاری، تعاونی لنج داران و خیران این بندر مهم، سالنی در خارج از محدوده پر تردد روستای با گنجایش 100 بیمار کرونایی تجهیز شده است.

وی اضافه کرد: تست وسیع کرونا در سطح روستا بویژه اسکله صیادی آن در حال اخذ است که در صورت تشخیص موارد مثبت، امکان قرنطینه بیمارانی که امکان قرنطینه خانگی برای آنان وجود ندارد مهیا می باشد.

نصری خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان می خواهیم همواره به قانون شفا یا همان شستن مداوم دست ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک پایبند باشند چرا که در حال حاضر تنها راه مصون ماندن از ویروس و حفظ زندگی خود و دیگران در گرو عمل به این قانون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان قرنطینه اضطراری 100 بیمار کرونایی در سلخ قشم ایجاد شد

امکان قرنطینه اضطراری 100 بیمار کرونایی در سلخ قشم ایجاد شد